Garantie en Reparatie
Mijn item vertoont gebreken. Krijg ik garantie hierop?
Wij lossen het graag voor jou op. We verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice of door een retouraanvraag in te dienen via onze retourservice www.retourneren.nl/eddysmusthaves. Vervolgens beoordelen wij jouw aanvraag en reageren wij met een passende oplossing.
Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Hoe lossen we dit op?
Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. We verzoeken om contact op te nemen door een retouraanvraag in te dienen via onze retourservice www.retourneren.nl/eddysmusthaves. In de aanvraag voeg je foto's toe van de gebreken zodat wij deze kunnen beoordelen. Vervolgens nemen wij contact op voor een passende oplossing.
Wil je het item graag opnieuw, uiteraard zonder gebreken ontvangen, plaats dan een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel. Zo heb je het vervangende item de volgende werkdag in huis en voorkom je dat het gewenste item uitverkocht is geraakt. De originele bestelling met het foutieve product zal retour verwerkt worden.
Wat moet ik doen als het pakket geopend wordt geleverd?
Neem direct contact met ons op indien jouw pakket is aangekomen kapot is aangekomen. In principe moet je deze zendingen ten alle tijden weigeren omdat de verantwoordelijkheid van het leveren van een intact pakket bij de verzendpartner ligt. Indien je het pakket toch hebt aangenomen, neem dan direct contact op met onze klantenservice, dit heeft namelijk invloed op jouw garantie en het vervolg onderzoek. Wij zullen na melding hiervan direct een onderzoek starten via onze vervoerder, om te controleren hoe dit heeft kunnen gebeuren.